Met de nieuwe campagne ‘Geniet van elk moment. Geniet van melk.’ verstevigt VLAM de reputatie van melk als vertrouwd en veelzijdig product voor elke dag, voor elk moment en wil het 20-35-jarigen nog meer inspiratie bieden.
Een eerste golf van de campagne is van start gegaan op 22 april en loopt tot 19 mei.
De tv-campagne loopt o.a. op Vier, Vijf, VTM, 2B, Vitaya, Caz, Eén en Canvas. In de spot zie je hoe melk een belangrijke rol speelt in ons leven.
De campagne wordt online versterkt door advertenties op o.a. kookwebsites en YouTube. Op sociale media daagt de campagne de consument bovendien uit om zelf aan de slag te gaan met melk en melkproducten. De toepassingen zijn oneindig. Inspiratie is te vinden op Facebook en Instagram.
De campagne van VLAM kadert in een informatie- en promotieprogramma met Europese cofinanciering. Het programma is een initiatief van het European Milk Forum, loopt drie jaar (2019 – 2021) en wordt mede uitgevoerd met partners uit Nederland, Frankrijk, Denemarken en Ierland.
Bron: VLAM – 24 april 2019