Vakblad Melkveebedrijf heeft voor de maart editie een nieuwe vormgeving gekregen. In samenwerking met onze lezers, freelancers en de vormgevers van Mixcom is de nieuwe vormgeving ontworpen. We zijn erg enthousiast over het resultaat en wij hopen dat jullie dat ook zijn. Om de nieuwe vormgeving te vieren hebben wij een winactie opgezet waarbij je kans kan maken op een Melkveebedrijfpakket t.w.v. €149,95.
Winactie
Om de nieuwe vormgeving te vieren hebben wij een winactie opgezet voor onze trouwe abonnees. Hierbij kun je kans maken op een Melkveebedrijfpakket t.w.v. €149,95. In dit pakket zitten onder andere 6 flessen WD-40 van 400 ml met flexibele slang om overal bij te kunnen komen. Ook zitten er 12 flessen Microderm spray bij. Deze spray helpt veehouders om de huid van hun dieren in een goede conditie te houden. En het belangrijkste, we hebben Melkveebedrijven mutsen laten ontwerpen voor de koudere dagen van het jaar. De winactie liep tot 8 april 2022 en is daarom nu afgelopen.
Frisse en nieuwe vormgeving
Vakblad Melkveebedrijf komt al een tijd uit in België. Wist je bijvoorbeeld dat de eerste editie van het vakblad al in 2000 in België was verschenen? Sinds die tijd is er heel wat veranderd met het vakblad om te zorgen dat het nog beter aansluit bij onze lezers.
De focus van het blad is door de jaren heen niet veranderd. Het is nog steeds het vakblad wat alle aspecten van de melkveehouderij in diverse terugkerende rubrieken met een onafhankelijke en verassende invalshoek bespreekt.
Hieronder zie je bijvoorbeeld een editie van maart 2010 in vergelijking met de laatste editie van maart 2022. Wat was voor jou de eerste editie van Melkveebedrijf die je hebt gelezen?
We hebben de vormgeving van Melkveebedrijf ook veranderd om het beter aan te laten sluiten bij onze andere titels. Zo hebben twee van onze andere titels al eerder de verandering meegemaakt: deLoonwerker (2021) en Terra (2021). Daarnaast zal de nieuwe vormgeving voor vakblad Varkensbedrijf ook snel verschijnen.
Benieuwd hoe de nieuwe vormgeving van de vakbladen tot stand is gekomen? Onze sectormanager Veehouderij, Gerben Hofman, legt het je in een korte video uit.
Aankomende nummers
Wij proberen met ons blad steeds beter aan te sluiten bij de lezersbehoeften van onze doelgroep. Dit doen wij door elke editie van Melkveebedrijf te koppelen aan een thema wat past bij het seizoen en de werkzaamheden. Zo heeft de afgelopen editie van het vakblad het thema ruwvoer.
De aankomende edities hebben de volgende thema’s
- April: Beweiden en grasland
- Mei: Vruchtbaarheid
- Juni: Duurzaamheid en kringloop
- Juli: Gezondheid
- September: Maisoogst
- Oktober: Voeding
- November: Stalinrichting en onderhoud ervan
- December: Melkwinning